דיקור קרקפת YNSA - Yamamoto New Scalp Acupuncture
הגישה פותחה על ידי הנוירולוג, ד"ר טושיקצו ימאמוטו (Toshikatsu Yamamoto)

הגישה נתפסת כטיפול המתקדם והפופולארי ביותר למקרים אורטופדיים ונוירולוגיים
(Neuroacupuncture), (נוירו-אקופונקטורה ) הפרעות נוירולוגיות, מגבלות תנועה, כאבים כרוניים, שיקום לאחר אירועים מוחיים – שיתוק חצי פנים – פציאליס,  הפרעות בדיבור, פרקינסון, חולשה או שיתוק בחצי גוף – המיפלגיה – המיפרסיס, אי יציבות, ורטיגו, טיניטוס ולמצבים נוספים לאחר אבחנה מתאימה.

הגישה פותחה על ידי הנוירולוג, ד"ר טושיקצו ימאמוטו ( Toshikatsu Yamamoto ).

ד"ר ימאמוטו מתקרב לגיל 90 ועדיין מטפל יומיום בבית החולים אשר בבעלותו וכן מרצה בפני רופאים ומטפלים בכל העולם.

מחקר אשר נעשה בגרמניה ע"י מספר רופאים המתמחים בטיפול בשיטת YNSA  ובו נבדקו וטופלו 104 אנשים טיפול אחד בודד כנגד כאבים אשר סבלו מהם במערכת התנועה נמצא כי:

ההשפעה על המוטוריקה, וויסות כאב ועל מערכת העצבים המכרזית  היא ישירה ומיידית.

• 93.3% מהמטופלים במחקר ציינו את הטיפול הבודד כיעיל.
  • 50% מהמטופלים במחקר ציינו כי כאבם הופסק לחלוטין – בטיפול יחיד.
  • ההשפעה המיטיבה נמשכת מספר ימים. כאשר היא מתחילה להראות סימנים של חזרה מבצעים עוד טיפול עד למיגורה.
  • הדיקור נעשה על ידי מחטים עדינות ביותר ולמעשה במקרים רבים המטופל לא מרגיש דבר בעת הדיקור.
  • מקרה מהקליניקה לדוגמה:
מתן, בן 48 הגיע עם תלונה על כאבים בכתף ימין מזה כחודשיים, כאבים המקשים על טווח התנועה. לאחר תשאול ובדיקה פיזיקלית הבנתי כי אמנם ניתן לעזור לו בדיקור סיני רגיל, אך יותר יתאים טיפול YNSA – טיפול דרך הקרקפת.
ביקשתי ממתן לשבת על הכורסא ולבצע תנועה עם הכתף, האמה והזרוע על מנת לראות את מקסימום תווך הפעולה.
איתרתי בראשו את הנקודות הרלוונטיות ודיקרתי את הראשונה ומיד ביקשתי אותו לבצע שוב את אותה תנועה, להפתעתו היה לו קל יותר בכ 50%. לאחר החדרת המחט השלישית הוא ביצע תנועה מלאה ללא כאב.
יש לציין כי לאחר מספר ימים הכאב בדרך כלל מתחיל לחזור, לכן במסגרת הטיפול יש להגיע כל כשלושה ימים לחזרה על הטיפול, כך שעם התחלת חזרת הכאב שוב אנו מורים למוח להמשיך את השדר המיטיב עד שהגוף מתרגל אליו.

סובל/ת מבעיה רפואית ?
מלא/י הטופס וקבל/י יעוץ מקצועי

תפקידו הנעלה מכל של הרופא הסיני האינטגרטיבי הוא להנחות וללוות את מטופליו לאורח חיים בריא השואף לשגשוג ואריכות חיים ללא שימוש בכדורים.

• מידע כללי:
  • החזרים כספיים:
החזרים כספיים דרך הביטוח: ניתן להגיש חשבוניות עבור טיפולים לחברות הביטוח ולקבל החזרים – במידה ויש בפוליסת הביטוח כתב שירות של רפואה משלימה.
  • אחריות כספית:
אחריות כספית: אם בתום הטיפול הראשון לא תרצו מכל סיבה שהיא להמשיך ולטפל, יוחזר החזר כספי מלא עבור הטיפול.
גלילה לראש העמוד